Objednání

Jak je možné se objednat?

Upřednostňujeme telefonní kontakt +420 549 420 412, kde si se setřičkou domluvíte termín a čas návštěvy.

Jak dlouho budu čekat na termín?

Termín ošetření Vám najdeme v co nejkratším čase. Bereme ohled na akutní případy.

Připomenutí a potvrzení termínu

Připomínací SMS s datem a časem návštěvy Vám přijde na Váš mobilní telefon. Stačí potvrdit odpovědí ANO.

Jak můžu zrušit nebo změnit termín?

V případě změny termínu prosíme o telefonní kontakt +420 549 420 412.

 

Doprava

Kde je možné zaparkovat?

Parkování pro pacienty je hned vedle zubní ordinace.

Kde v budově nás najdete?

Najdete nás v 1. poschodí budovy.

Platba

Je možné platit kartou?

Ano, přijímáme platební karty Visa, Maestro a Mastercard.

Lze uplatnit zaměstnanecké benefit karty?

Ne.

Hradí dentální hygienu pojišťovna?

Na dentální hygienu v určitých případech přispívá zdravotní pojišťovna. Prosíme, informujte se u své ZP.

Obecné

Jak často bych měl navštěvovat zubaře - preventivní prohlídky

Pravidelné preventivní prohlídky by měl pacient navštěvovat dle domluvy se zubním lékařem. Minimálně jednou ročně.

Je ošetření kořenových kanálků bolestivé?

Snažíme se o bezbolestné ošetření. Použití anestezie je samozřejmostí.

Jak dlouho trvá vytržení zubu?

Každé ošetření je jinak časově náročné. Samozřejmě Váš čas strávený v naší zubní ordinaci se snažíme zkrátit na minimum.

Co dělat než půjdu na vytržení zubu?

Před jakýmkoliv ošetřením je vhodné nevynechat pravidelné stravování.

Poučení pro pacienty po chirurgickém zákroku

poučení, co dělat po zákroku, dáváme pacientům dle ošetření. V případě ztráty můžete využít odkaz zde